POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy laboutiqe.pl prowadzony jest przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą Ewę Świątczak wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez CEIDG pod numerem 47.91.Z, NIP 8272215871, REGON 380468295, adres e-mail: biuro@laboutiqe.pl , numer telefonu kontaktowego: 728988728;
- Akceptacja Regulaminu sklepu jest zupełnie dobrowolna, ale niezbędna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Właściciel sklepu on-line laboutiqe.pl, nazywany dalej Sprzedawcą świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatnie usługę na rzecz Klientów:
- Prowadzenie bezpłatnego Konta umożliwiającego Klientom: przeglądanie treści umieszczonych w ramach Sklepu, składanie Zamówień, dokonywanie Rezerwacji, kontakt ze Sprzedawcą oraz zawierania Umów Kupna-Sprzedaży, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
- Aby skorzystać z Konta Klient sklepu musi wykonać łącznie działania:
- Klienta:
- zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu
- wypełnieniu formularza rejestracji,
- kliknięciu pola „Zarejestruj”.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług wysłanego przez Sprzedawcę na adres email Klienta – zostaje zawarta Umowa o Świadczenie Usług.
- Aby usunąć istniejące konto, Klient musi wysłać stosowne żądanie do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@laboutiqe.pl lub też pisemnie na adres: 98-200 Sieradz, ul. Al. Grunwaldzka 2A/9 Założenie Konta nie jest wymagane aby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym, ale ułatwia zarządzanie dokonanym zakupem.
- Zobowiązania Klienta:
- podanie w ramach Sklepu Internetowego wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich niezbędnych danych Klienta;
- aktualizowania danych, w tym osobowych, co najmniej w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania złożonych zamówień;
- korzystania z usług sklepu on-line Sprzedawcy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa polskiego i unijnego, postanowieniami Regulaminu sklepu, a także z tzw. zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
- przy dostawie i płatności za pobraniem – terminowego odbioru zamówionych Produktów;
- rzetelnej i terminowej zapłaty za dokonane zamówienie produktów w sklepie Sprzedawcy wraz z kosztami dostawy;
- Klient ma prawo dokonać Reklamacji związanych ze świadczeniem Usług Elektronicznych:
-
-
- elektronicznie za pośrednictwem e-poczty na adres: biuro@laboutiqe.pl ;
- pisemnie na adres: 98-200 Sieradz, ul. Al. Grunwaldzka 2A/9
-
- Informacje, które w opinii Sprzedawcy ułatwią rozpatrzenie reklamacji:
- przedmiot reklamacji, w szczególności opis rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
- oczekiwań Klienta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji
- danych kontaktowych Klienta składającego reklamację
- Sprzedawcę niezwłocznie ustosunkuje się do reklamacji, ale nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, chyba, że z przepisów prawa lub odrębnych regulaminów wynika inny termin.