Reklamacje i zwroty

ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROT

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.laboutiqe.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
Pobierz formularz zwrotu:
Formularz zwrotu butik

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LABOUTIQE 98-200 Sieradz,ul. Al. Grunwaldzka 2A/9 wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem(proszę podać adres email na który wyślemy formularz na nr tel. 728 988 728 z dopiskiem ZWROT)

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

-Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
-Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
-Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu, na numer konta wskazany w formularzu.

Przedmioty nie mogą posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania, metki nie mogą być oderwane.
Laboutiqe zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu w przypadku gdy przedmiot nosi ślady użytkowania (w tym ubrudzenia z makijażu, puder itp.) w takiej sytuacji towar zostaje z powrotem odesłany do zamawiającego na jego koszt.

REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu towaru zamawiający znajdzie w nim wady może skorzystać z wymiany produktu na taki sam bez wad lub zwrot. (Proszę podać w formularzu powody reklamacji). Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Napisz jakie są twoje oczekiwania względem reklamowanego produkty.

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LABOUTIQE 98-200 Sieradz, ul. Al. Grunwaldzka 2A/9  wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.(proszę podać adres email na który wyślemy formularz na nr tel. 728 988 728 z dopiskiem REKLAMACJA)

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu do naszego sklepu.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta wskazany w formularzu.

Sprzedający zobowiązuje się zwrócić kupującemu koszty wysyłki w przypadku pomyłki (rodzaju, rozmiaru lub koloru zamówionego towaru) do kwoty 10 zł (tyle kosztuje nadanie listu poleconego + koperty).

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

 

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.(14 dni)